Traildelmammut – 30 Agosto 2014

traildelmammut1

La potente macchina organizzativa per organizzare l’evento sta stringendo i tempi.

Fra poco il trail sarà pubblicizato a tappeto a livello nazionale e sarà possibile iscriversi al trail e leggere il regolamento della competizione.

Il promotrore dell’iniziativa L’Osservatorio NORDOVEST , l’organizzatore di ‘Alla Riscoperta del Territorio 2014 ‘ l’Associazione Culturale Amiterno, e l’organizzatore tecnico l’ACSI renderanno presto disponibile il sito ufficiale a cui fare riferimento

STAY TUNED.

The powerful organizational machine to organize the event is tightening times.

The trail will be advertised soon at the national level and it will be able to subscribe to the trail and read the rules of the competition.

The promoter ‘Observatory NORTHWEST’, the organizer of ‘At the Rediscovery of the Territory in 2014’ Cultural Association Amiterno, and the technical organizer ACSI will soon make available the official website to refer to.

STAY TUNED.